Kristallsjukan

Vaknade i dag med yrsel. Hela världen snurrade. Synnerligen obehagligt, men jag har haft det förr. Jag antog att det var kristallsjukan. Åt frukost och la mig igen för att sova några timmar. Jag ville vara utsövd innan jag gjorde Epleys manöver för att få kristallerna i innerörat på plats. Man skall nämligen inte lägga sig på många timmar efter behandlingen.

     Klockan är fem och jag gjorde min Epleys för några timmar sedan. Nu är jag OK igen. Men det blir en uppesittarkväll. Utanför regnar det och åskan går. Skönt faktiskt. Luften blir lite svalare.

     Gus har tipsat om en köpare som vi vet är intresserad. Men, men, här kan man inte tro på något innan det är klart. Alltså sprider vi ordet vidare. Vi skall i alla fall pratas vid om en timma.

     Idag skulle jag ha träffat Rodriguez barn, men att åka chapa med yrsel går bara inte. Det får bli en annan dag i stället.

     Det är faktiskt lite stressigt med tanke på att jag åker hem igen den 15e januari 2024 och allt måste vara klart till dess. Administrativa kullerbyttor brukar ta flera veckor. Men jag har lite kontakter som kanske kan hjälpa till. Håll tummarna för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna för dej att allt ska klaffa. Vi på Valdemarsro

Svar: Ja ni, de tummarna behöver jag. Jag har en köpare, men annat krångel har uppstått. Berättar mer när jag kommer hem. Kram till er båda.
Tant Greta i Afrika som kom hem igen.

2023-12-01 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0