Att sitta i skylten

Inte sedan jag som 18-åring gjorde ett besök på Reeperbahn i Tyskland kunde jag tro att jag skulle sitta i ett skyltfönster. Men idag hände det. Tillsammans med en skrivande väninna satt vi bekvämt tillbakalutade i just skyltfönstret på Konditori Katarina vid Triangeln i Malmö. Ganska stimulerande att sitta och prata samtidigt som livet fortsatte där ute i kylan. Strax intill oss satt ett ungt par - de var helt tysta. Det var nog vi som bjöd på underhållningen denna eftermiddagen. Men de stannade inte så länge. Hur man nu skall tolka det. 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth @ The Content Reader

Tack Greta-Stina, så trevligt, och annorlunda, att sitta i fönstret. Tack för givande samtal.

Svar: Hej Lisbeth, jo jag ser din kommentar. Men förstår inte varför man inte kan komma till bloggen direkt. man måste tydligen gå in via webben. Skumt. Resten av infon skriver jag i ett mail till dig.
Tant Greta i Afrika som kom hem igen.

2023-03-13 @ 11:45:12
URL: http://thecontentreader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0