Turbulens

Jag har en god vän som är ett enda stort hjärta med två fötter som hela tiden springer runt,  och uppe i molnen sitter hans huvud fullt av ideer och planer. Ordet realism och verklighet existerar inte.

     Alltså jag är lite lagom frustrerad just nu.

     Min plan är att sälja huset, deadline för intressenter är den 20e December. Sedan är det försent för att hinna med allt administrativt i en statsapparat som tar jul och nyårsledigt. De offentliga institutionerna är dessutom är fullt upptagna med valresultatet som inte stämmer. Alltså ingen chef är ännu utnämnd. Folket protesterar på gator och torg.

     Jag har en seriös köpare som kan komma upp med pengarna. Men då säger den virrige NEJ NEJ NEJ det är inte tid att sälja nu. Alltså...

Den 17 januari är jag i Sveige igen och därefter tre dagars frivillig karantän sedan vill jag träffa folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0