En fråga

Jag fick en fråga idag. "Kan du tänka dig att ställa upp som studieansvarig i vår PRO förening?"

Min första tanke var, jag har inte tid och jag bad henne återkomma nästa vecka för besked.

Så naturligtvis satte min hjärna igång och jag började fantisera om allehanda aktiviteter som skulle kunna ordnas. Det finns också en annan kvinna som jag tror skulle vilja vara med. 

Det är bara ett stort problem. Jag vill vara fri, jag vill resa och inte ha något som binder mig. Jag vill kunna försvinna flera månader i streck utan att bli saknad. Livet har varit fyllt av plikter, måsten och att uppfylla andras behov. Nu är jag inne på den andra planhalvan i livet scenen är min. Det får nog bli ett nej. Men visst kittlar det lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0