Bit för bit närmar jag mig målet.

Nu har jag gått igenom hela romanen och försökt hitta fel och svagheter. Dags att kalla in en arme av kritiska konstruktiva människor som kan se det jag inte ser.

I morgon åker jag hem till härliga Malmö och då skall jag skriva ut allt och läsa igenom på papper. Längtar efter att fortsätta på nästa bok och se vad som händer med Naahe och hennes dotter Nakuru. Kommer Naahes kärlek Juron tillbaka? Jag vet inte än. Ovaro hamnar i alla fall hos sin bror i Maputo. 


Kommentarer
Postat av: Viola

Satte mig vid datorn i eftermiddags och fick
se ditt inlägg.
Vad spännande.
När du tycker boken duger - vad blir nästa steg.
Har du redan någon förläggare på lut?
Kram

Svar: Hej Viola, kul att du finns kvar i flödet. Jag har skickat in manuset till Bonniers, men vet på förhand att jag säkert kommer att bli refuserad. De tar inte emot debutanter och bara 0 03% blir accepterade, statistiskt sett. Men jag hoppas få ett brev med förslag på förbättringar i alla fall. Jag har nu påbörjat bok två. Jag njuter och skriver. Stora kramen till dig!
Tant Greta i Afrika som kom hem igen.

2018-08-12 @ 23:26:13
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0