Kapstaden

Strålande väder, bra Guesthouse, god mat, tyst och lugnt, jag NJUUUUTER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Barbro Geers Johansson

Hej Greta-Stina! Detta är Barbro Geers Johansson från Linderöd. Jag hoppas allt är väl! Jag skulle gärna komma i kontakt med dig. Kan du skicka ett mail till [email protected] ? Tack på förhand! Hoppas vi hörs snart!
Hälsningar, Barbro.

2014-07-15 @ 13:59:09
Postat av: Elenor Kaminsky

Hej Greta-Stina!
Så roligt att se att du är kvar i Moçambique :)
En vän till mig bodde där med sina föräldrar 1987-90 och nämnde idag att hon vill resa tillbaka som vuxen. Kom då att tänka på dig och googlade - å så glad jag blev över att finna din blogg!
Johans & mina tre barn är nu 16, 13 & 9 år. Jag arbetar som forskare 70% och på Sveriges nationella Kvinnofridslinje 25% och vi bor kvar i Uppsala.
Önskar dig allt gott <3 <3 <3 KRAMAR // Elenor

2014-08-12 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0