Vilken skön helg!

Vilken skön helg! Har inte gått utomhus på två dagar, bara njutit och vilat från bilar, försäljare och värme. Av och till har jag gått fram till balkongdörrarna, tittat ut på det oroliga havet , lyssnat på vindens visslande genom otäta dörrspringor och betraktat de vita gässen på vågorna. Nu klockan nio på kvällen är det plötsligt lugnt igen, och jag kan åter höra bilarna nere på gatan. Jättekoppen med starkt roibostea och mjölk smakar ovanligt gott i kväll. Det har varit en fin helg och jag har haft utmärkt sällskap hela dagen idag av min lilla portabla radio och BBC world. Tänk att man kan ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Marianne Christensen

Hej. Och Gott Nytt ÅR! Säg vad man inte kan hitta på internet när man är pensionär och har tid. Foto på en gammal kompis som ser ut som hon var trettio fortfarande!! Har du tid skriv en rad1 Stor kram Marianne

2013-01-02 @ 18:22:53
Postat av: Börje i SofieRo

En liten lägesrapport från SofieRo, klart väder soligt -4 grader och flödande sol och ca 1 meter vi snö!
Grabben i S-F han är pågång att bli projektansvarig för en expidition till Himalja under våren, men innan dess hem till Umeå för intervju om en professors tjänst i Umeå under närmaste månaderna!
Annars bra med oss, vilar och njuter - ha det gott och vi hörs av!

2013-01-19 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0