Jäklar - inte nu igen!

Tungt i bröstet, röd i halsen, torrhosta, tjock i skallen – nej jag vill inte mer!

Har just avslutat en antibiotika kur i förrgår och dessförinnan en ganska tuff malaria kur. Nu vill jag vara frisk och göra något annat än att ta det lugnt.

Liten tröst, har i alla fall skickat iväg mitt 1a draft på 35 sidor av min rapport. Nu får Carlos ta vid och språk granska, sedan skall chefen säga sitt och sist går det till översättning från portugisiska till engelska. Den biten får någon annan ta - tack och lov. Vet precis vem som är läst lämpad och som gjort ett superbra jobb innan. Nu vill jag bara gå hem och krypa ner i sängen. Tyck synd om mig – det hjälperL


Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas det är en snabbt övergående åkomma!



Krya på dig.

2012-04-19 @ 16:06:00
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0