Regn härliga underbara regn

REGN, helt underbart!  Har just kommit tillbaka från ett möte med två av våra givare organisationer, hållet vid ett grönt plastbord under tak av korrungerad plåt. DÅ kom regnet - likt kulsprute eld. Det dånade och alla samtal tystande. Vi tittar på varandra och så bryter skratten ut. Vi kommer alla från andra delar av världen, och vi inser att här tog mötet slut för denna gången, resten får ske via email. Jo jag måste korrigera gårdagens blogg adress. det var förstås inte world  utan wordpress. alltså här kommer sidan igen http://macuti.wordpress.com Kolla in alla fina bilderna från Ilha.

Kommentarer
Postat av: Viola

Blev glad när jag såg att du hade skrivit på bloggen.

Konstigt, att fast man egentligen inte känner varandra, så funderar jag när någon som jag brukar läsa har tystnat.

Förstår att allt samtal upphörde när regnet kom.

Jag vet hur det hörs i min husvagn när det kommer en störtskur och det är inget plåttak.

Våren är lite sen i mellan-Sverige. Alla snöhögar har inte töat bort. Men snart är det nog dags för blåsippor - en underbar blomma.

Det är grått och trist idag. Vi har inte så mycket sol. Sambon och jag har bestämt oss för att nästa år bo någonstans där det är varmt och sol - minst 2 månader.

Vintern har varit lång och det har varit så halt, en dag hade akuten 30 ben- och armbrott.

Ha det så bra.

Kram Viola

2011-04-05 @ 17:21:19
URL: http://Polargrevinnan.blogspot com
Postat av: lejonet

kul att du är tillbaka... har varit in då och då men sedan, när inget händer, så faller bloggen in i glömskan... Viola har rätt, känner likadant när folk slutar skriva.

2011-04-12 @ 19:35:55
URL: http://pantheraleo.wordpress.com
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 01:08:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0