Hej Igen

Jodå, jag lever men befinner mig i ett emotionellt limbo. 16 år i Mozambique, var hör jag egentligen hemma? Har flyttat och trivs riktigt bra med huvudstadslivet som omväxling, bor runt hos olika väninnor, men vet  inte vart det bär hän härnäst. Det finns så mycket att berätta, men jag har blivt lite ordstum på sistonde.

Ibland har jag återkommit till Ilha i mina inlägg. Har nu hittat en jättefin blogg som med vackra bilder och trevlig text berättar om ”min ö” Ilha de Mozambique. Gå in på http://macuti.worldpress.com 

Har hört att det har dykt upp blåsippor i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Happy

HEJ! Kul att höra ifrån dig igen. Jasså, det är storstaden som gäller nu. Tänkte på dig när jag hörde nyheten om FN-tjejen som blev mördad på Elfenbenskusten. Jag ska erkänna att jag inte riktigt har koll på alla länder i Afrika eller hur nära de ligger varandra, men det är ju inte så himla ofta vi får nyheter där nerifrån.



Hoppas du har det gott wherever you are.



Kram!

2011-04-04 @ 20:27:25
URL: http://happyontheway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0