Händelselös dag.

Idag reste Luis efter Ausi till Sverige. Så från och med i morgon för jag klara mig själv här hemma. Har inte varit tillåten att vara ensam på grund av risken att kunna trilla. Men nu känner jag mig ganska kaxig, även om det snurrar till rejält ibland. http://Raggoparden.se gav min sjuka ett bra namn - kristallsjukan. Låter underbart glittrande och vackert och dessutom lugnande. Har googlat förstås.

Men annars så har denna dagen varit totalt lugn, och än så länge tycker jag det är skönt. Jag VILAR och har papper på att det är tillåtet!


Kommentarer
Postat av: Börje i SofieRo

Ja du det är många som har "kristallsjukan", det är visst rörliga kristaller i innerörat som blir lite mindre rörliga och då påverkas balansen!

2010-05-31 @ 12:36:05
Postat av: Christine Bejås

Jag hörde av Ludde och Suzanne igår att du har varit sjuk, inte kul alls. Vad jag förstår av din blogg så är du bättre och det är ju skönt.

Det skall bli roligt att du kommer hem till gamla Sverige igen. Du får höra av dig när du kommer hem - så vi kan grilla och snacka en kväll - antingen hos oss eller på Ludde/Suz härliga altan....



Kram och sköt om dig.

2010-06-04 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0