Afrika, Mozambique, Nampula

I den bruna trekanten bor jag, Det är Nampula provinsen = Landsting, med 4 miljoner invånare. 21 distrikt = kommuner varav jag ansvarar för 14. Ja så är det. Måndag idag och har stressat som vanligt. Månadsmöte med mina kommunövervakare, men det fick min andreman Agy ta hand om idag. Möte med en annan organisation som arbetar i ett av mina distrikt. Sedan vidare utveckla vårat utbildningsmaterial för våra 1800 Animadoras, dvs. frivilliga som i sin by i sin tur undervisar 30 kvinnor i hälsa och nutrition. I morgon presentationer och ja, sedan flyger förstås veckan iväg igen med raketfart. Tänker ibland på det där med tidstjuvar.

Kommentarer
Postat av: lejonet

kul att se det på kartan! Jag har faktiskt hittat dig på Google Earth en gång när du gav mig koordinaterna...men ändå!

2010-03-30 @ 16:09:37
URL: http://pantheraleo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0