Första dagen efter fem veckors sjukledighet

Alla satt på sina platser när jag lite försenat anlände till kontoret. Perfekt början på mitt nya mer avstressade liv. Efter en och en halv timma får jag veta: Vi har sju besökare från England. De kom i morse Kan du göra en presentation till klockan ett? - Ja, så skall vi ut i distrikt fram till torsdag tillsammans med dem.

Jag drar ett djupt andetag och svarar: Jo, jag kan göra presentationen klockan ett, men åker inte med ut i distrikt.

Han verkar nöjd med svaret.

Klockan ett, alla samlade, han presenterar programmet och överlämnar sedan resten av eftermiddagen till mig. Men det var ett trevligt gäng och vid halv sextiden var vi klara.

Nu, efter första dagen är jag bustrött och skall snart knoppa in.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Så sant som det är sagt!!! Jodå, Sabinas bok finns både i handeln och på nätet... Nu ska jag hoppa i bingen för jag är supertrött!!! Kramiz m

2010-06-14 @ 22:45:54
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Daniel

huh vilken dag!

Sov å vila dej med all rätt!!

2010-06-14 @ 22:47:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malin

återkommer förståss till dig och läser... har ju varit en dålig bloggare som missat att du varit sjuk. Läser när ögonen inte ramlar ihop... kramiz igen

2010-06-14 @ 22:47:21
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Viola

Blev verkligen glad att se att du är på banan igen.

Att ta det lugnt verkar meningslöst att förespråka med tanke på strapatserna på flygplatsen. Du har rätt SAS har blivit snåla med förtäringen ombord.

Någon mjukstart efter sjukskrivningen verkar du inte ha fått - men vad gör man. Hoppas nattens sömn har vederkvickt dig. Nya tag idag.

Här måste vi ta nya tag igen. Herrns cancerprover var inte bra. Imorgon börjar jakten var "spöket sitter". I sommar blir det inte mycket planerat. Vi tar dagen som den kommer och gläds åt allt vackert som naturen visar den här årstiden.

Ha det så bra och sköt om dig.

Kram Viola

2010-06-15 @ 11:06:05
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0