Vilken fin dag!

Oj, vilken fin dag det har varit. Tack för alla gratulationer som kommit idag via mail, sms, telefon och Facebook.

Ausi fixade en jättefin frukost redan klockan 06 med levande ljus, fruktyoghurt, nybakat bröd och presenter vackert inslagna. Vattenkokare som jag förstås inte hade någon, blå-turkos runda vackra örhängen från Zansibar och masalate kryddor. Sedan iväg till jobbet för ytterligare ett av två möten idag, hem tidigt och Ausi hade fixat en jättegod lunch. Nina kom och Lotta ringde från Yemen. I kväll har jag och Nina varit hemma hos Xica och Petri där vi också firade Xicas 36 årsdag med mat och tårta och hela kitet. Det var länge sedan jag sist firade min födelsedag och det har varit fantastiskt kul. Nu skall jag sova gott och drömma glada drömmar om det kommande året i mitt liv. Känner på mig att det blir ett bra år.


Kommentarer
Postat av: fia

å va bra att din stora dag vart så toppen bra .

önskar dig en jätte trevlig lördag.

kram.

2010-02-20 @ 15:13:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Börje i SofieRo

Vi deltar alla i firandet i våra tankar!

Lycka till i framtiden, men nog tror jag att vi alla här hemma börjar att längta efter dej nu!

Jag tror att jag kan göra mej som tolk för alla här i snöiga nord!

2010-02-20 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0