Trött igen

Hes och med "skavsår" i öronen, efter allt pratande och lyssnande. Tillbaka i Nampula, hel och hållen men med ett schema fullspäckat av diverse aktiviteter. Vet inte hur jag skall kunna hinna allt, och dessutom har en annan organsiation i förtroende meddelat att de gärna vill "stjäla" min coordinatör. Jag har tränat honom under en lång tid för att ta över efter mig, och nu vet jag inte hur det blir. Är i alla fall ute och fiskar lite efter andra jobb för min egen räkning. Har inte gjort några riktigt allvarliga försök än, men det beror mest på tidsbrist. Hinner inte söka på nätet under arbetrstid och när jag sent omsider kommer hem är jag helt slut. Dags för nya vyer som kan stimulera och inspirera.  Eller vad säger ni?

Att jobba här i Afrika är inte speciellt spännande, speciellt inte efter 13 år. Det finns en vardag vad man än gör och var man än befinner sig. Nu har min vardag blivit tråkig, tycker jag - speciellt idag när jag är astrött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen, maå jag säga att du äntligen börjar att tänk lite på dej själv också!

Ingen risk att du kommer att ha lite att göra i framtiden!

Förnying är alltid hälsosamt, skall jag säga efter 52 år i samma jobb!

Fortsätt och planera för något annat!

Jag/vi tror på dej!

2009-05-28 @ 20:25:14
Postat av: Börje i SofieRo

2009-05-28 @ 20:26:57
Postat av: Kim P

Klokt sagt om vardagar för precis så är det ju.

Har du några funderingar över vad du vill göra i stället?

2009-05-29 @ 10:49:04
URL: http://lasipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0