Bråttom

Åter en dag tillända, en dag där hjärtat pumpat runt blodet fyllt av adrenalin, men på ett positivt sätt trots allt. Efter allt resande har jag nu tre dagar fyllda av möten, allt skall ske på samma gång. Bråttom bråttom, skriva under här, signera där, kolla budgetkoder för alla aktiviteter med 20 talet siffror per kod- är de korrekta eller inte? Ja det är så hektiskt så jag hinner inte ens irritera mig på vare det ena eller det andra som inte fungerar liksom - e-mailen till exempel. Kan bara ta emot men inte sända sedan i fredags i förra veckan. Gissa om mobiltelefon knapparna är lite slitna av alla sms, snart ser jag inte siffrorna längre på min gamla ljusblå Afrika anpassade Nokia.


Kommentarer
Postat av: Börje i SofieRo

Ja man kan bara nicka och bocka, vilka inlägg du förser oss med!

Tänk vad roligt att få se den andra sidan av värden!

Jag börjar mer och mer fundera på vad håller vi på med på denna sida av jorden!

Jag blir helt överväldigad av ditt arbete!

Må väl och jobba på men tänk på dej själv också!

Du hjälper ingen med att bli utarbetad!

2009-05-20 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0