Tillbaka litegrann

Nja, lite oinspirerad kanske. Jobbat fyra dagar efter semestern som jag tillbringade i Sverige under 3,5 veckor. DET var urfint, träffade bara släkten och inga vänner tyvärr. Men det hanns faktiskt inte med. FÖRLÅT Solveig, Hellevi, Mogens, Ullabritt, Kattis, Per-Henrik, Gösta, Karin och ni andra.
Kanonbröllop med världens vackraste brudpar, många skratt, tal, kanon god mat och dans till morgonen efter. Tidernas fest!! Tack Ludvig och Suz, det gjorde ni bra. Födelsedagskalas för ettåriga Alvar som fick god assistans av storebror Hugo med att öppna alla paketen. Och så Max  och Leo som nu officiellt fick sina namn vid en urfin namngivnings ceremoni. Ja, det har varit en mycket fin semester.
I morgon åker jag till Eva på Ilha de Mozambique för att hämta hem min Noddy. Ja, så får jag träffa Henrik, Evas brorson.
Få se om inspirationen återvänder i helgen. Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nåja, släkten är alltid något ;)

Jag håller tummarna!



Ta hand om dig.

2009-08-21 @ 23:59:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Önskar dig en underbart härlig helg! =)

2009-08-22 @ 01:56:44
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Viola

Vad glad jag blev när jag slog på datorn och såg att du var tillbaks i etern.

Efter en så bra semester i Sverige är det klart att

energin ligger på toppen.

Åker snart till Stockholm för att gå på Grönan med 7 barnbarn 15-20 år. Det regnar.

Ha du en bra helg.

På återseende. Viola

2009-08-22 @ 09:23:20
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0