Pust och pyssel

Det är lördag och jag pustar ut efter en vecka som dominerats av konferensdagar och en hetsig fredag. Jag svingar den elektroniska myggsmällaren i luften, det viner och susar det fräser, gnistrar och luktar bränt - jag njuter. Rena fyndet, hittade den i kines butiken för en 10a i svenska pengar. Två batterier och jag är i gång till 100 % med en hetsig myggjakt. Har till och med grillat ett par spyflugor och en geting.

Har också pysslat i några timmar tillsammans med Lotta. Hon trädde om halsband och jag tillverkade ytterligare några par örhängen. Har nog närmare hundra par vid det här laget, alla upphängda på två brädor med svarta nylonsnören. Riktigt snyggt faktiskt. Nu skall jag Skypa lite och hoppas att ljudkvalitén är lite bättre än den var tidigare i kväll.


Kommentarer
Postat av: Jonna

allt bra =)?

2008-09-06 @ 21:28:03
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag har också en sån mygg grej :)

Brukar jjaga med den när jag är uppe i norrland :)

2008-09-06 @ 21:42:38
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0