Glad hormoner i kroppen

Myggor i alla storlekar surrar runtomkring mig, men de vill inte gå till attack. Jag är nämligen genomsprayad med Mylol  myggmedel. På burken lovas de långtids effekt.

Ett tag hade jag tankar på att starta tillverkning av lokalt myggmedel med citron gräs olja som skulle destilleras fram ur rötterna. Lite komplicerad process, men det skulle vara kul eftersom det inte finns någon inhemsk produktion här.  En produkt hade jag tänkt mig skulle vara 100% naturlig och en annan med tillsats av Diethyltoulamide. Hittade till och med på nätet 200 liters tunnor med produkten.  Men det blev inget myggmedel, det blev Vykort i stället.  Så nu har jag provat det.

Undrar hur länge jag skall gå omkring och känna mig så underligt lycklig. Har ju ingen speciell anledning, men är bara glad. Det är härligt, önskar bara att jag kunde dela med mig till alla behövande ledsen-själar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0