En jobbig natt

Släpar mina toffelklädda fötter efter mig, benen känns som bly, jag är bustrött - igen.  Noddy fyrbeningen hade diarre i natt , hon hann ut första gången men inte den andra klockan 03.00. Det blev kladdigt på mer än ett ställe.  Tar ut henne till badrummet för en liten natt dusch, då är det inget vatten, bara luft som ilsket tjuter i kranen.  Vattenpumpen dundrar och nu är det bara minuter innan den förmodligen  bränner sönder i brist på vätska. Rusar ut för att stänga av eländet. Nattvakten sover gott - igen.  Jag blir arg - igen.

Kommer en timma försent till jobbet, tar en superlång lunch i flera timmar, och går hem i tid.  Noddy är glad, gästerna surfar på nätet och jag skall snart sova ,  fast klockan bara är nio. GOTT



Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag tror jag skippar julgransbelysningen, hur roligt barnen än skulle tycka att det var, Ellen skulle få totalt frispel kan jag tänka mig :)



2008-10-29 @ 19:59:37
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0