Jag har blivit Adopterad!

En kvinna i Kapstaden har plötsligt bestämt sig för att adoptera mig som sin lillasyster. För några månader sedan kom det ett mail med 14 sidor långt attachment med hennes familjehistoria. Lite senare, via bulvan fick jag ett paket med en silveramulett med 4 stycken foton, några böcker skrivna av en gemensam bekant, en elegant långklänning med en mycket speciell historia, böcker om traktens blommor och övriga historia. Ja vad säger man? På Lördag skall jag och min väninna Nina åka till Kapstaden för en tio dagars mellan-semester. Skall då se till att träffa denna kvinna för första gången. Skall bli intressant. Hon är helt klart lite annorlunda. Hon är dessutom medlem i “Red Hat Society”. Googla så kan du se vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0