M-cel

Lugnt och skönt kan man säga. Min mobiltelefon har nu blivit avstängd för andra gången, eftersom företaget som jag jobbar i, beslutat att ingen få ha kontrakat längre. Övergången till kontant kort från kontrakt verkar vara en långsam process på minst en vecka. Men problemet är att jag ha en hel del möten denna veckan, och en resa ut i distrikt nästa måndag. Dessutom måste jag lämna min tillfälliga bostad och  fixa något annat boende fram till den 11 april, då gästhuset blir ledigt, alltså flytta ut redan i morgon. Hej å hå, här hinner man aldrig bli uttråkad.  


Kommentarer
Postat av: lejonet

kontant kort på jobbet? Det var en lustig en! Försöker föreställa mig en säljare vars pengar tar slut precis innan avslut...! Sorry, no money no honey!

2011-02-25 @ 11:41:35
URL: http://pantheraleo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0