Indien.

Nu har vi bestämt, jag och Ulla-Britt, det blir INDIEN till våren. Jag har ju sagt upp mig på jobbet till den 31 oktober, efter det vet jag inte vad jag skall göra mer än att jag vill flaxa runt lite.

När jag var sjuk hade jag anledning att tänka över vad som egentligen är viktigt i livet. Tänkte att om jag visste att jag endast har en begränsad tid kvar att leva - vad skulle jag göra då? Jo, då skulle jag resa till bland annat Indien.

Så nu blir det så, utan att ha passerat en svår livskris. Visst låter det som en bra plan?


Kommentarer
Postat av: fia

Va härligt att få se ett nytt land , ska du stanna i indien länge??? Spännande blir det ju iallfall.

kram .

2010-06-21 @ 10:27:04
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Lejonet

riktigt spännande! Indien finns också med på min "att göra" lista!

2010-06-21 @ 16:12:56
URL: http://pantheraleo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0