Start-up-seminarium

Start-up-seminarium med våra partners från klockan nio i morse och fram till klockan åtta i kväll. Benen känns blytunga, jag är hungrig men orkar inte fixa något i kväll. Men det har varit mycket bra jobbeseminarium faktiskt. Tyvärr kom inte provinsdirektörerna, eftersom presidenten Gebuza kommer i morgon. Då skall han till Lalaua, ett av mina favorit distrikt. Vet inte om de har fått elektrisk energi där än. Sist jag var där bodde jag i ett ruckel hus, med jord i badkaret.  Fast jag är numera en gammal räv så jag reser aldrig utan mitt tält som jag fäller upp ovanpå sängen, stearinljus och ficklampa. Skall jag vara borta länge tar jag även med mig min lilla DVD spelare så jag kan sitta i säng-tältet och se på filmer.  Hygiensiskt , tryggt och riktigt mysigt. Det är väl de gamal scout takterna som sitter i ännu  antar jag.

Nu skall jag sova, för det blir ett "maraton lopp" i morgon också, och i övermorgon och dagen efter i övermorgon.....SEN är det helg igen.


Kommentarer
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Vilka historier du har att berätta!

2008-10-22 @ 08:26:26
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0