OK igen

Ett mindre under har skett, den paranoide har insett sitt misstag och beslutat sig för att inte föreslå  Katastrofen till jobbet. Fast det kan man inte lite på. Skall göra som Raggoparaden .se  föreslår, bygga sandsäcksvärn och försåtsminera så fienden trasslar in sig. Gillar det strategiska tänkandet.

Resten av dagen: Har tilllsammans med mina kolleger  i vår del av projektet valt ut 28 personer till intervju för 14 tjänster. Vi gick igenom vilka frågor vi skall ställa och alla fick säga sitt.  Även om den paranoide är som en böld i baken , så är mina närmaste kolleger desto bättre. Vi skrattar och har det bra tillsammans.  Känner att jag kan lita på dem.

Kommer hem vid 18 tiden, öppnar dörren och ser tre  trötta Pece Corps voluntärer  utslängda i sofforna. Var och en med sin laptop i famnen.  För min inre syn ser jag hur gosedjuren har bytts ut mot laptopar, från mys till kontakt. De hade varit på haik i bergen runt Ribaue i två dygn. Mina "morsanhormoner"  spökade och jag var orolig för landminor som ju faktiskt finns kvar lite här och där.  Men nu är de alla hemma igen och mina andra gäster har dragit sig undan till "sviten".  Live ä allt bra gött i alle  fall.


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Ja jag skulle också behöva skriva in mig på ett sådant ställe tror jag... När det gäller byxor är det alltid bra med stretch :)

2008-10-28 @ 22:20:57
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Vad skönt att det ordnade sig ändå!

2008-10-28 @ 22:40:08
URL: http://secondlady.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad skönt att det löste sig så slipper du äta upp en marshmallows ranson för hela året på mindre än en vecka ;-)

2008-10-28 @ 23:17:06
URL: http://grittastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0