En säng för mycket

I lägenheten som jag lånar, finns en säng som måste bort. Den skall ersättas med en baby vagga. Har mailat och ringt till lägenhetsinnehavaren som hyr ut till min väninna som nu är i USA. Han lovade att de skulle komma klockan 17.00 idag. Jag skyndar hem från jobbet, men naturligtvis kommer ingen.  Så är det alltid, åtminstone nästan alltid. Så nu planerar jag telefonterror. Med vänlig röst skall jag dagligen ringa upp och påminna – a friendly reminder som min tandläkare brukar skriva i sina sms, när jag har en tid att passa. A luta continua…. Vilket betyder kampen fortsätter…..


Kommentarer
Postat av: ansepanse

vad ska du med en baby-vagga till då?

kramar

2011-02-09 @ 21:21:25
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: carola

åh här måste läsas lite..

Bor du i Afrika, så härligt och tufft..



Ha nu en bra dag

2011-02-10 @ 07:58:08
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0