PINSAMT

Hade helt glömt att Lotta fyller år idag. Vi sitter hemma hos mig, Lottas telefon gör ett konstigt ljud och det är dottern som gratulerar. Mathapa med ris och sallad, känns ju lite futtigt när någon fyller år. Men fruktsalladen var god, det tyckte i alla fall Lotta.

Det har snurrat i huvudet idag lite mer än jag gillar. Kanske blev det för myket med sjukhusbesök och röntgen igår och sedan edan ett försök att få ut pengar i automaterna. Men, inget internet i stan – alltså fortfarande inga pengar. Det ser ut att bli en sparsam vecka framöver. Kan ju inte själv ta mig ut och känner mig vinglig, även inomhus. TÅLAMOD är månadens ord för mig.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Usch, det låter verkligen otäckt alltihop! Men det låter väldigt bra att du sitter inomhus och tar det lugnt och vilar mycket! Vi tänker mycket på dig här hemma.



Kram Ulle

2010-05-27 @ 11:45:17
Postat av: Ulla-Britt

Jag känner igen det där snurrandet. Jag fick det en gång för ca tre år sedan efter en lång tid av oro och spänningar. Jag tror att det var det som ulöste det. Först sprang jag runt lite men sedan låg jag i sängen i två dagar då blev det bättre. Det varade i två veckor. Du har nog mer snurrande än vad jag led av.

2010-05-28 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0