Tutt å Ausi

- Men skulle du inte kunna lägga på lite mer här, lite rosa? - Nej jag tror nog att det är tuschen som…. - Vill du ha lite mer rosa? - Nej, Men du sa det först. Helt otroligt faktiskt. Jag smyglyssnar på Tutt och Ausi där de sitter framför mig och pillar med Ausis Laptop. De håller på att redigera ett foto av en gammal släkting, tar bort lite rynkor, men inte för mycket, ger ögonen styrka och lyster. Jag känner en varm glädje sprida sig i kroppen och tänker på det fantastiska att jag har två egna släktingar här hos mig. DET är fantastiskt faktiskt. Ausi har fått ett antal jobb erbjudanden och jag tror att hon kommer att ha fullt upp under detta kommande året. Hon är superduktig fotograf och “bara” 23 år, men med en 40 årings erfarenheter. Nu har Noddy fått ett ryck och vill leka med Tutt, men på sina egna villkor. Får hon inte som hon vill så blir hon sur - den lilla rackaren.

Kommentarer
Postat av: marie

Kanske kan ni bjuda på lite vackra bilder som den duktiga fotografen fotat??? Vore skoj.

Må så gott där borta.

Kram

2010-03-10 @ 13:16:27
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0