Så gick den igen, precis som varje kväll.

Oj, nu gick strömmen igen. Den går varje dag. Undrar vart den tar vägen. Men den kommer alltid tillbaka efter en liten stund. Men lite störande är det i alla fall. Om man ändå kunde får veta innan och vara lite förberedd med oljelampan, stearinljusen och ficklampan.

Batteriet i datan är laddat så jag fortsätter att skiva lite. Långt bort i fjärran hör jag hur åskan mullrar, snart kommer den kanske hit och tittar förbi hälsandes med blixtar och dunder och sedan det befriande regnet. Men det är kväll igen efter en bra dag med lagom mängder frustrationer. Skickar detta när jag kan - lite senare.


Kommentarer
Postat av: fia

ojoj utan ström och åska på väg , det påm inner mig om när jag va lite på sommrarna .

Hoppas stömmen kom till baka innan ovädret kom .

kram .

2010-02-16 @ 13:13:04
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0