Frisk igen!!!

Kan man tänka sig. Inte det minsta ont i matmagen, feber, huvudvärk eller något illamående på hela dagen. Känner mig faktiskt frisk igen. Visst är det underbart att känna att man är ok och dessutom mår bra i själen. Ja, jag blev så glad så jag skickade iväg mitt CV till diverse organisationer. Hoppas nu att någon nappar. Är beredd att sluta mitt nuvarande jobb till den 31 juli, sedan packa och skicka hem grejer till Sverige i Augusti och så förhoppningsvis starta något nytt den 1 september. Dessutom har jag 40 inarbetade semesterdagar att ta ut så snart som möjligt. Nu skall snart Ausi ge sig iväg ut och äta middag med Lotta. Jag är nämligen urtråkig för jag gillar inte restauranger. Eva är på ingående efter en utflykt till Damaskus i Syrien och då har vi massor att prata om i kväll. Gör gött söm ä säjer i Värmland.

Kommentarer
Postat av: Viola

Skönt att läsa att du är frisk igen. Själen mår bra skriver du. Jag tror att det nästan är det viktigaste. Du söker nytt jobb - även i Sverige?

Visst är det konstigt att vi i olika delar av världen ser så olika på djur. För oss är en hund lika viktig som en människa. Jag har haft en terrier, den största, och det var trevligt. Skaffade inte någon ny, flera barnbarn allergiska.

Det måste vara trevligt att ha flera kompisar som dyker upp då och då. Är det inte skönt att ibland få tala svenska?

Ha det så bra

Kram Viola

2010-04-07 @ 22:35:41
URL: http://Polargrevinnan.blogspot.com
Postat av: Börje i Bäzika

Vad roligt att se att du är på banan igen!

vad synd om familjer med alergiska barn eller för den delen vuxna och inte kan ha husdjur stora eller små!

Lycka till med jobbansökningar, men unna dej att vara ledig för det är du värd!

2010-04-08 @ 10:08:38
Postat av: Daniel

Tummen upp för friska tider!!!

E du redo för livet i sverige igen?

2010-04-08 @ 12:18:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ansepanse

skönt att du är bra igen, vart ska du hän sedan då, när tiden gått ut där du är nu

kramar

2010-04-08 @ 17:31:53
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0