Frukost


Kolla in "skedarna" som är blad från kashewnötträdet.

Kommentarer
Postat av: Börje i Bäzika

Hej på dej!

Samma "skedar" användes i Brasilien men av kokkosnötter för att äta av fruktköttet!

Annars allt väl här oppe +2 grader och töväder i dag!

2009-03-14 @ 09:54:58
Postat av: pantheraleo

tänk vad man kan göra med lite kreativitet!

2009-03-14 @ 17:21:29
URL: http://pantheraleo.wordpress.com
Postat av: Mamm A (Anna)

Hej där! Wow, vad häfigt att komma in här hos dig o se hur din vardag är. Här snackar vi kontraster! Tack för dina fina rader på min blogg. Ser bilden med dina goa pojkar när de var små framför mig. Ibland orkar man inte hålla masken, men det är ju också att vara mänsklig. Min kära son har fått gräva fram lite leksaker ur "svarta sopsäcken" mot ett avtal om att städa varje kväll innan läggningsdags ler. Igår var han hemma också o det hann bli många ups and downs kan jag säga, glas som slogs ned i golvet, minibråk här o där, men ändå - vi har en kanonfin relation och han vet att jag älskar honom med hull och hår. Det är viktigast av allt.



Hur kommer det sig att du flyttade ner till Afrika?

2009-03-17 @ 09:11:23
URL: http://prinsgus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0