Äta tillsammans


USAID besöket gick galant och jag känner mig enormt nöjd. Vi fick många tillfällen till diskussioner om programmet och hur vi skall koordinera våra insatser tillsammans med Africare, som är vår  -, Save the Children,s partner. Känner på mig att vi kommer att få ett bra samarbete och jag ser fram emot att de anställer en koordinatör som jag kan jobba med. Jag är ansvarig för alla 14 distrikten, men kommer att ha en koordinatör från varje organsiation som  hjälp. Gott.
Bilden är en typisk situation ute i en landsby, där folk är med och smakar av gröten, juicen eller småkakorna som vi lär ut hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Låter som om du är på väg. Toppen, kör på bara. Ett viktigt arbete. Kram från mig.

2009-03-12 @ 17:39:01
Postat av: Ulla-Britt

Hej Det var jag som skrev det föregående.

2009-03-12 @ 17:41:33
Postat av: pantheraleo

ser varmt och skönt ut. Och alla ser så glada ut!

2009-03-13 @ 07:53:21
URL: http://pantheraleo.wordpress.com
Postat av: Fru Pusselbit

De ser ut att ha det riktigt mysigt!



Önskar dig en underbart härlig helg! =) kram

2009-03-13 @ 11:52:39
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0