Fullmåne

Det är fullmåne i kväll och som vanligt känner jag mig lite “mångalen”, dvs. magen snurrar, tankarna flaxar runt i vilda cirklar och själen känns lite allmänt småorolig men på ett positivt sätt. Jag brukar drömma vilda drömmer under fullmåne.

Vi har fått vatten idag, så nu kan vi spola i toaletten och duscha igen. Tack och lov för goda grannar. Nina har fått ta emot ett och annat dusch - och toalett besök de här senaste dagarna. I morgon skall mina gäster, Elsa, Joakim och Gabor till Monapo för en heldagsutflykt. Det är visst internationella handikappsdagen, om jag har förstått det hela rätt, så handikapp föreningen i Monapo har ordnat med fest i morgon.
Vet du vad? Jag har varit ledig idag! Skulle egentligen varit ledig hela veckan, men tyvärr har det inte varit möjligt, men idag har jag i alla fall kunnat vara hemma. Det var så skönt att sova ut i morse. Oj vad tråkigt jag skriver i kväll, men lite tråk-skrivar-dagar får man väl ha. eller hur? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0