Det kliar!

Loppbett eller spindelbett SJU STYCKEN i vänster knäveck. De kliar så jag håller på att bli tokig. Fick dem i helgen. Jo du de ser för hemska ut, helt rödlila med stort rött svvullet område omkring. Om det är spindelbett så blir de svarta i mitten när vävnaden dör, och jag får huvudvärk av gifterna, men det tror jag inte att det är. Då hade det bara varit ett eller två, inte SJU!!!

Om en liten stund skall jag hem till NINA som fyller år. Hon brukar bjuda på espresso Roibos tea, helt underbart gott.


Kommentarer
Postat av: Fru Pusselbit

De där betten lät inte roliga, hoppas att det snart blir bättre för dig!



Espresso Roibos tea har jag aldrig hört talas om, bara Roibos tea. Vad är det för något och hur gör man det?



Önskar dig en underbar dag! =) kram

2009-08-25 @ 13:57:29
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Tant Greta

Roibos tea i espresso är bara vnligt roibos tea som man brygger i espresso maskinen - om man nu har en sådan. Teet säljs i lösvikt och ganska finfördelat.Betten lite bättre men fortfarande mer än illröda. Inga svarta prickar i mitten, bara gula prickar - varblåsor kanske. Men ont i huvudet har jag.

2009-08-25 @ 17:14:51
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Börje i SofieRo

Låter mindre trevligt, det som 9inte dödar det härdar!

Bit ihop och kom igen, krya på dej!

2009-08-25 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0