Upp och ner

Ja det finns mycket att glädja sig över. Just nu vet jag en som är glad, nämligen Lotta. Hennes dörrlås sitter numera som det skall. Det hade nämligen monterats upp och ner. Jo du läste rätt. UPP- OCH - NER. Nyckelhålet upp och handtaget - ja du kan ju tänka dig.
Jag undrar hur många ord som i medeltal yttras under en heldags konferens med 19 deltagare. Vilka är de vanligaste bindeorden? Stegräknare finns, finns det också ord-räknare?  Under dagens sammanträde, som i och för sig var intressant så måste jag i alla fall medge att allteftersom timmarna gick så började min hjärna att klicka ur mer och mer frekvent. Kanske är min hjärna programmerad för ett visst antal ord och sedan behövs det tid för lagring och undanröjande av onyttigheter till förmån för med värdefull information. Och idag var den första av tre--- dagars konferens. Får nog krypa i säng tidigt i kväll och ladda upp lite inför morgondagen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0