Störningar

Jäklar, jag kan inte få ihop den igen, tvättmaskinen alltså. Plockade isär den igår kväll när det lät om pumpen.  Man måste faktiskt inte vara man för att skruva lite, men nu kommer andra fasen - att få ihop eländet igen. Får väl kalla på någon snäll boer men lite starkare händer än mina.

Vaknade klockan tre i morse, arg och irriterad. Hela världens orättvisor hade plötsligt gjort inträde i min skalle.  I halvsovande tillstånd försöker jag lösa världskrisen,  men vaknar förstås innan det är klart. TVn blev min räddning och en timma senare kunde jag krypa ner i sängen  igen, med Noddy på kudden bredvid mig.  Lilla goa varma fyrbenta Noddy som suckar så judligt när hon lägger sig tillrätta.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh tack vad snäll du är, men det är långt ifrån jag förtjänar dom orden :)



Hur gick det med tvålen? Är lite nyfiken :)

2008-10-20 @ 22:11:19
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: En Älskarinnas Bekännelser

Vilken härlig historia om kyssen!

2008-10-20 @ 22:28:59
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0