mysigt i soffan

Lördag igen efter en intensiv vecka. Noddy sover på kudden, Maggie surfar runt på nätet, TVn skvallrar om Mrs Palin och skandalen omkring henne, Agy min nutritions koordinator har tagit hand om hela rullan i samband med slut utvärderingen av de två sista årens arbete,  USAID besöket gick super, skypat lite, pratat lite och läst Annas fina blogg (grittastina.blogg.se), folk är ute i fält och jobbar, teet smakar gott och jag trivs med livet.  Tror jag skall sy en kavaj idag.........


Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Hej Greta-Stina

Jag kommer ihåg Y, han var en smart kille. Kul att höra att det gick bra för honom. Du verkar ha fullt upp och roligt i all upp och nedgångar. Jag längtar efter Ilha de Mocambique. Ha det bra Ulla-Britt

2008-10-11 @ 20:29:34
URL: http://gretastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0