Det är hysteriskt.

En och en halv timma innan de Paranoide skulle flyga ner till huvudstaden, och mitt under pågående  träning av intervjuare för vår kommande studie, kom han, de paranoide och bad mig ta över hela ansvaret. Han skulle bli borta en vecka. Idag läser jag i ett annat mail, som råkade passera mina ögon, att han har semester i två veckor. Kul va.....Jag har ägnat de senaste dagarna och helgen åt att försöka  plocka ihop all information jag kan få tag på, för att snickra ihop allt på ett bra sätt.  600 intervjuer plus 1920 intervjuer om vardera 19 plus 13 sidor. Det tar tid och endast hälften av dem vi tränade klarade testerna för att få fortsätta. Jag har nu bara 12 personer plus 3 övervakare. Men trots detta så finns det glittrande ljusglimtar mitt i röran. Har fått bra kontakt med kollegerna i en annan organsiation som skall samarbeta med oss i minst tre år framöver.  Känns urbra.

Det är tur att jag faktiskt har ett rutnätsystem i huvudet när det gäller att organsiera saker och ting. Så det skall bli kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0