Sista kvällen med grabbarna.

Ser fyra huvuden som sticker upp över ryggstöden på mina soffor. De tillhör Jorge, Zack, Chris och Andrew, mina fyra Peace Corps grabbar som nu har gjort sina två år här i Mozambique. De sitter klistrade framför TV-DVDn och ser någon ryslig brasiliansk film. Full av hemskheter, skrik och panik. Nej det är inget för mig. Dalai Lama är min favorit.  Maggie, som fortfarande har ett år kvar här i Moz-landia har gått och lagt sig en stund. Om någon timma skall vi alla gå ut och äta en hej-då-middag, eftersom jag reser till Sverige i morgon. Nu vill jag inte skriva mer. Hej då.


Kommentarer
Postat av: Gösta

Här får man höra. Hittar Greta-Stina till Stockholm, tro? kontaktkoordinater i separat mail. Kram,

g.

2008-11-20 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0